Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 9. Просувайте ваш сайт правильними методами
Якщо лінки на ваш сайт ставляться натурально, по мірі того, як користувачі дізнаються про ваш контент через пошукові запити чи іншими методами, і ставлять лінки на нього, Google розуміє, що ви хочете надати світу інформацію про працю,яку ви вкладаєте у свій контент. Ефективне просування вашого нового контенту дозволить швидше пронього дізнатися тим, кому ця тема цікава. Як і з рештою прийомів, описаних у цій рекомендації, доведення до надмірності виконання цього пункту може знизити Page Rank вашого сайту.
Вдалі способи просування сайту
Напишіть у блог про новий контент чи послуги
Блог пост на вашому сайті дозволяє користувачам дізнатися про те, що ви додали на сайт щось нове. Інші веб мастери, які читають ваш сайт, можуть також розмістити у себе інформацію про новинки.
Не забувайте про просування в офлайні
Зусилля для офлайн-просування вашої компанії чи сайту також будуть винагороджені. Наприклад, якщо у вас бізнес сайт, напишіть його URL на візитках, конвертах, постерах тощо. Ви також можете розіслати клієнтам листи про новий контент на сайті вашої компанії.
Використовуйте соціальні медіа
Сайти, побудовані на спілкуванні між користувачами, допомагають знайти групи, зацікавлені у вашому контенті. Уникайте: - анонсування кожної невеличкої частини контенту - участі у схемах, де ваш контент штучно виводиться у топи сервісів
Додайте ваш бізнес у Google Local Business Center
Якщо ваш бізнес має локальний характер, інформація про нього у Google Local Business Center допоможе отримати клієнтів завдяки Google Maps та пошуку в інтернеті.
Спілкуйтеся у спільноті сайтів, подібних до вашого