Вівторок, 07.05.2024, 13:58

Google SEO

Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Статті про пошукову оптимізацію (SEO) [11]
Поиск
Статистика
Главная » Статьи » Статті про пошукову оптимізацію (SEO)

Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 6. Оптимізуйте використання зображень
Зображення - це компонент вашого сайту, який можна оптимізувати для покращення Google SEO. Кожне зображення відрізняється іменем файлу і атрибутом "alt", і кожен з них може бути використаний для Google SEO.

Атрибут "alt" дозволяє побачити текст замість зображення, якщо воно не може бути показано на моніторі користувача з тієї чи іншої причини. Наприклад, якщо відвідувач проглядає ваш сайт через браузер, який не дозволяє показ зображень, контент даного атрибуту повідомляє інформацію про зображення.

Інша причина використовувати даний атрибут - якщо ви використовуєте зображення  у якості лінку, текст атрибуту стане анкорним текстом даного лінку. Проте, для Google SEO не рекомендується використовувати забагато зображень у якості лінків, якщо можна це зробити за допомогою простих лінків. І наостанок, оптимізація імен файлів зображень і текстів атрибуту "alt" допомагає знайти вашу сторінку через сервіс пошуку зображень.


Вдала робота зі зображеннями

Використовуйте короткі, але описові імена файлів і тексти атрибутів alt

Як і інші частини сайту, які допомогають Google SEO, імена файлів і тексти атрибутів alt найкращі, коли вони короткі, але описові.

Уникайте:
- використання автоматично згенерованих імен файлів (image1.jpg,pic.gif і тому подібних) якщо це можливо (деякі сайти з тисячами зображень можуть автоматично надавати імена зображенням)
- написання занадто довгих імен файлів
- наповнення ключовими словами методом копіпастингу цілих речень


Використовуйте текст атрибуту alt, коли використовуєте зображення у якості лінку

Якщо ви вирішили зробити лінком зображення, написання тексту атрибуту alt допомагає Google зрозуміти більше про сторінку, на яку веде лінк. Уявіть, що ви пишете текст анкору для текстового лінку.

Уникайте:
- написання занадто довгого тексту, який зашкодить Google SEO, оскільки пошукова система вважатиме його спамом
- використовувати для навігації по вашому сайту лише зображення у якості лінків

Зберігайте зображення в окремому каталозі

Замість збереження файлів зображень по різним каталогам і підкаталогам по всьому домену, зконцентруйте всі зображення в окремому каталозі (наприклад, google-seo.at.ua/images/) це спростить доступ до ваших зображень.

Використовуйте загальноприйняті типи файлів

Більшість браузерів підтримують jpeg, gif, png та bmp формати для файлів зображень. Також добре, коли розширення імені файла співпадає з типом файла.

Рекомендації для SEO під Google
Рекомендації для SEO під Google. Частина 1. Заголовки
Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 2. Метатег Description
Рекомендації для SEO під Google. Частина 3. Вдосконалюйте структуру URL
Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 4. Контент
Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 5. Анкори
Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 5. Теги заголовків
Категория: Статті про пошукову оптимізацію (SEO) | Добавил: Publisher (17.08.2009)
Просмотров: 904 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: