П`ятниця, 03.05.2024, 21:01

Google SEO

Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Статті про пошукову оптимізацію (SEO) [11]
Поиск
Статистика
Главная » Статьи » Статті про пошукову оптимізацію (SEO)

Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 5. Анкори

Пишіть кращі тексти анкорів (якорів)


Анкор - це видима частина лінку, розміщеного в Інтернеті, на яку користувачі клікаютьб, щоб потрапити на сторінку, до якої веде цей лінк.

Текст анкору дає певну інформацію користувачам і Google про цю сторінку. Лінки на вашу сторінку можуть бути як внутрішніми (одна сторінка вашого сайту посилається на іншу), так і зовнішніми (сторінка з іншого сайту посилається на сторінку вашого сайту). В кожному з цих випадків вдалий текст анкору допомагає користувачам краще зорієнтуватися, а пошуковій системі зрозуміти, чому присвячена сторінка, на яку веде лінк. Це позитивно впливає на Google SEO.


Написання вдалих текстів анкорів

Обирайте описовий текст

Текст анкору, який ви обираєте для лінку, має надавати принаймні приблизне уявлення, чому присвячена сторінка.

Уникайте:
- написання дебільних текстів анкорів, на зразок "ця сторінка", "цікава статті", "клікніть щоб прочитати далі", "тут", "тиц" і так далі
- використання тексту, який не має жодного стосунку до контенту сторінки, на яку ви посилаєтеся
- невиправданого використання URL сторінки як анкорного тексту (хоча іноді це цілком оправдано, наприклад, коли ви поширюєте інформацію про адресу нового сайту)

Пишіть влучний текст

Текст анкору для Google SEO повинен бути коротким і описовим - кілька слів або коротка фраза.

Уникайте:
- написання довгого анкорного тексту, наприклад довгого речення чи короткого абзацу.

Чітко виокремлюйте лінки у тексті

Зробіть так, щоб користувачам було легко відрізнити звичайний текст від анкорного тексту ваших лінків. Ваш контент стає менш корисним, якщо користувачі пропускають лінки, чи клікають на них випадково.

Уникайте:
- використання занадто наповнених ключовими словами чи занадто довгих анкорних текстів, розрахованих лише на Google SEO
- створення непотрібних лінків, які не допомагають користувачам орієнтуватися у контенті вашого сайту.

Рекомендації для SEO під Google
Рекомендації для SEO під Google. Частина 1. Заголовки
Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 2. Метатег Description
Рекомендації для SEO під Google. Частина 3. Вдосконалюйте структуру URL
Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 4. Контент

Категория: Статті про пошукову оптимізацію (SEO) | Добавил: Publisher (11.08.2009)
Просмотров: 1161 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: