Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 2. Метатег Description.
Використовуйте мета-тег "Description" для Google SEO
Мета-тег
Description надає пошуковій системі коротке резюме, чому саме
присвячена сторінка. Якщо заголовок сторінки повинен складатися з
кількох слів, Description може містити від одного речення до одного
короткого абзаца. Вміст цього тега не повинен повторювати заголовок.
Розташовується у коді сторінки цей тег, як і заголовок, всередині тегу
<head>.
Мета тег Description важливий тим, що Google
може використовувати його в якості короткого резюме вашої сторінки в
результатах пошукової видачі. Проте, може і не використовувати, тому що
Google може обрати в якості резюме для вашої сторінки релевантну
частину контенту сторінки, якщо вона максимально співпаде з запитом
користувача. Крім того, Google можк використати Description вашої
сторінки у каталозі DMOZ, якщо ваш сайт туди потрапить. Додавання мета
тегу Description дуже корисне тоді, коли пошукова система не може
знайти відповідної частини контенту сторінки в якості її короткого
резюме.
Резюме сторінки розташоване між заголовком і URL
сторінки у пошуковій видачі. Слова у резюме сторінки, які відповідають
пошуковому запиту користувавча, виділяються жирним шрифтом. Це дає
користувачу можливість швидше зрозуміти, чи відповідає контент вашої
сторінки тому, що він бажає знайти у мережі.
Як написати вдалий текст для мета тегу Description
Точно резюмуйте контент сторінки
напишіть описання сторінки, яке буде водночас інформативне та цікаве
для користувачів, якщо вони побачать його у результатах пошуку. Уникайте: - написання резюме сторінки, яке не має жодного відношення до її контенту - занадто загального тексту, наприклад "Це - веб сторінка" або "Сторінка про пошукову оптимізацію" - написання замість резюме сторінки набору ключових слів - копіювання частини контенту сторінки у метатег Description
Використовуйте унікальні Description для кожної сторінки
- Наявність унікального Description для кожної сторінки допомогає я
користувачам, так і пошуковій системі, особливо у пошукових запитах,
які видають багато різних сторінок вашого сайта (наприклад,
site:google-seo.at.ua). Якщо на вашому сайті є тисячі або мільйони
сторінок, можливо, не доцільно писати вручну Description для кожної
сторінки. В такому випадку ви можете автоматично згенерувати
Description мета тег на основі контенту кожної сторінки. Уникайте: - використання однакового Description для всіх сторінок вашого сайту чи для великої групи сторінок сайту.