Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 5. Теги заголовків
Правильно використовуйте теги заголовків для google seo
Теги заголовків і підзаголовків покликані структурувати контент сайта для користувачів і покращити google seo вашого сайту. Існує 6 розмірів заголовків, починаючи від <h1>, найбільш важливого, до <h6>, найменш важливого. Оскільки теги заголовків роблять текст більшим від звичайного на сторінці, це візуально дає зрозуміти користувачам, що цей текст важливий і що він допоможе зрозуміти про контент, який слідує за даним заголовком. Використання тегів заголовків різних рівнів допомагає створити ієрархічну структуру контенту на сторінці, що допомагає користувачам краще орієнтуватися у тексті, який ви пропонуєте їхній увазі. Також тексти заголовків різних рівнів важливі для Google SEO вашого сайту.
Вдале використання для google seo тегів заголовків
Уявіть, що ви пишете звіт
Так само, як і при написанні великого звіту, розбийте ваш контент на головні розділи і підрозділи і використайте для них теги заголовків відповідного рівня.
Уникайте: - використання тегів заголовків для тексту, який не допоможе зрозуміти структуру вашого контенту - використання тегів заголовків там, де доречніше використати жирний чи підсилений шрифт безструктурного використання тегів заголовків різних рівнів
Використовуйте для google seo теги заголовків розріджено на сторінці
Використовуйте теги заголовків там, де це має сенс. Якщо на сторінці забагато тегів заголовків, користувачам може бути не зручно сканувати контент і визначати, де закінчується одна тема і починається інша.