Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 8. Атрибут rel="nofollow"
Надання лінку атрибуту rel="nofollow" говорить Google про те, сторінка, на яку веде цей лінк, не повинна отримувати Page Rank від сторінки-донора. Атрибут rel="nofollow" вставляється у код лінку:
(<a href="http://pasiyta.livejournal.com/" rel="nofollow">Злостный спамер и нехороший человек</a>
Для чого це може бути корисним? Якщо на вашому сайті є блог, у якому відвідувачі можуть писати коментарі, лінки у цих коментарях можуть передавати Page Rank вашого сайта чторінкам, за які ви би не хотіли голосувати. Коментарі в блогах часто містять спамерські лінки. За допомогою атрибуту rel="nofollow"можна запобігти передаванню вашого тяжко заработаного Page Rank спамерським сайтам. Багато блогових систем автоматично додають rel="nofollow" до лінків у коментарях. Там, де цього немає, можно додавати rel="nofollow" вручну. Ця порада також підходить до інших частин вашого сайту, де передбачається створення контенту користувачами, наприклад гостьових книг, форумів, дошок оголошень і так далі.У випадку, якщо ви бажаєте передати чатсину Page Rank тому чи іншому сайту, лінк на який дає третя особа (наприклад, коментатор, якому ви довіряєте), ви можете не додавати rel="nofollow". Проте, лінки на сайти, які Google вважає спамерськими може знизити Page Rank вашого сайту.
Крім того, rel="nofollow" можна використовувати у випадках, коли ви пишете контент і хочете послатися на інший сайт, але не бажаєте передавати йому Page Rank. Наприклад, уявіть, що ви пишете статтю про спам у коментарях і хочете у якості приклада поставити лінк на сайт, який нещодавно коментували у коментарях на вашому сайті. Ви хочете попередити інших і включаєте лінк у ваш контент, при цьому ви однозначно не бажаєте збільшувати Page Rank цього сайту. У такому випадку доречно використати rel="nofollow".
Наостанок, якщо ви бажаєте поставити rel="nofollow" для всіх лінків на сторінці, доречно додати rel="nofollow" у мета тег robots всередині метатегу head.