Вівторок, 07.05.2024, 09:15

Google SEO

Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Статті про пошукову оптимізацію (SEO) [11]
Поиск
Статистика
Главная » Статьи » Статті про пошукову оптимізацію (SEO)

Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 8. Атрибут rel="nofollow"
Надання лінку атрибуту rel="nofollow" говорить Google про те, сторінка, на яку веде цей лінк, не повинна отримувати Page Rank від сторінки-донора. Атрибут rel="nofollow" вставляється у код лінку:

 (<a href="http://pasiyta.livejournal.com/" rel="nofollow">Злостный спамер и нехороший человек</a>

Для чого це може бути корисним? Якщо на вашому сайті є блог, у якому відвідувачі можуть писати коментарі, лінки у цих коментарях можуть передавати Page Rank вашого сайта чторінкам, за які ви би не хотіли голосувати. Коментарі в блогах часто містять спамерські лінки. За допомогою атрибуту rel="nofollow"можна запобігти передаванню вашого тяжко заработаного Page Rank спамерським сайтам. Багато блогових систем автоматично додають rel="nofollow" до лінків у коментарях. Там, де цього немає, можно додавати rel="nofollow" вручну. Ця порада також підходить до інших частин вашого сайту, де передбачається створення контенту користувачами, наприклад гостьових книг, форумів, дошок оголошень і так далі.У випадку, якщо ви бажаєте передати чатсину Page Rank тому чи іншому сайту, лінк на який дає третя особа (наприклад, коментатор, якому ви довіряєте), ви можете не додавати rel="nofollow". Проте, лінки на сайти, які Google вважає спамерськими може знизити Page Rank вашого сайту.

Крім того, rel="nofollow" можна використовувати у випадках, коли ви пишете контент і хочете послатися на інший сайт, але не бажаєте передавати йому Page Rank. Наприклад, уявіть, що ви пишете статтю про спам у коментарях і хочете у якості приклада поставити лінк на сайт, який нещодавно коментували у коментарях на вашому сайті. Ви хочете попередити інших і включаєте лінк у ваш контент, при цьому ви однозначно не бажаєте збільшувати Page Rank цього сайту. У такому випадку доречно використати rel="nofollow".

Наостанок, якщо ви бажаєте поставити rel="nofollow" для всіх лінків на сторінці, доречно додати rel="nofollow" у мета тег robots всередині метатегу head.


Рекомендації для SEO під Google
Рекомендації для SEO під Google. Частина 1. Заголовки
Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 2. Метатег Description
Рекомендації для SEO під Google. Частина 3. Вдосконалюйте структуру URL
Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 4. Контент
Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 5. Анкори
Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 5. Теги заголовків
Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 6. Оптимізуйте використання зображень
Рекомендації щодо SEO під Google. Частина 7. Ефективно використовуйте robots.txt

Категория: Статті про пошукову оптимізацію (SEO) | Добавил: Publisher (31.08.2009)
Просмотров: 861 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: